pondělí 11. listopadu 2013

Krásný začátek týdne

všem, moc vás všechny zdravím po delší době.
Musím vložit moje košíčkování a šitíčko. 
Toto je moje hobby a můj relax, velmi si u toho odpočinu a 
prostě to miluju.
O to lepší, když to ještě někomu udělá radost.

 PLETENÍ Z PAPÍRU
















6 komentářů:

  1. Marcelka boze moj to su krasne vecicky...:) jedno krajsie ako druhe...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Marci to je nádhera. Krásná a čistá práce.
    hezký večer Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne sú všetky tvoje košíčky:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelka ako to dokážeš upliesť tak úhľadne, si veľmi šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko,celé vaše tvoření je krásné,působí to na mě velkou pohodou a radostí.Také pletení z papíru je moc pěkné,a ty košilky,ty nemají chybu.Mohu se prosím zeptat,jak máte od sebe daleko osnovní ruličky? Moc se mi líbí váš styl,děkuji,Eva

    OdpovědětVymazat