pátek 22. března 2013

KOŠE....KOŠÍKY....

Zdravím všechny šikulky a tvořilky.
Ani já nezahálím, trošku pletenía trošku šitíčka.
Jinak všem přeji krásný víkend, snad bude aspoň sluníčkový.
Pá a mám vás ráda
vaše Marcela











6 komentářů:

  1. Marcelo, krasa - jsi sikovna! Me se moc libi ty s tema drevenyma uchytkama. Hezky vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny koše super, ale ten na prádlo je nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Macínečku posílám tisíce pozdravů. Kouká, že jsi taky pilná jak včelička. Já sem v jednom kole, práce, dráty, chystáme doma svatbu, rok nabytej :-)) Macínečku přeji krásný víkend ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Na tvoje košíky sa dobre pozerá, sú nádherné. Krásna práca:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem moc ráda,že jsem majitelkou takových košíčků,jsou moc pěkné,máte můj obdiv.Danka

    OdpovědětVymazat