středa 26. prosince 2012

KRÁSNÉ SVÁTEČNÍ DNY VŠEM............

Tak jsou tu ty dlouze čekávané sváteční dny, plné pohody a klidu.
Po všem tom shonu, si všichni společně užíváme velkou radost z dárečků, cukroví a svých nejbližších.
Venku sice není zrovna výstavní počasí, ale na procházku to stačí. Potom si dáme punčík nebo svařáček, já bohužel bez alkoholu, protože ještě dobírám ATB.
Na Ježíška se u nás těšíme všichni, ale letos perlila Sárinka, kňučela čekala u zavřených dvěří, horší jak malé dítě. Pak si to velmi užila, projela všechny dárky a ten první si musela otevřít ona, šikovná, sama si dárek našla:-) :-)
Mějte krásné dny plné lásky, pohody a klidu, mějte se rádi.
I já vás mám moc ráda a jsem šťastná tady mezi vámi, děkuji za vaše přátelství
Vaše Marcela









5 komentářů:

  1. Nádherné fotky, krásná výzdoba, prima dárečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuji, pěkné dny a do roku 2013 jen to nejlepší, hodně zdravíčka pá Marcela

      Vymazat
  2. Marcelinko moje, máš to nádherné a hlavně z toho všeho je cítit pohoda a to je nejdůležitější. Pohoda a spokojené děti. Do nového roku ti přeji hlavně hodně zdraví a zbytek příjde sám. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leonko ty jsi zlatíčko, moc ti děkuju. Já tobě i celé tvé rodině přeji také krásný a šťastný nový rok a hlavně moc moc zdravíčka, to je to nejdůležitější. Měj pěkné dny pá Marcela

      Vymazat
  3. Marci, úžasné fotečky, je vidět, že jste si ty Vánoce opravdu moc užili .............. přeju ti, i tvým blízkým, "krásný nový rok" ................Marki

    OdpovědětVymazat