úterý 24. července 2012

Krásné dny holky

Holky zlaté,
přeji vám moc krásné dny, plné sluníčka, pohody a nových výtvorů.
Ještě jsem rychle dozavařovala a na pár dnů jedeme se Zuzkou si povyrazit do Prahy. Počasí nám má přát, tak už se těšíme. 
Pá vaše Marcela



6 komentářů:

  1. Marcelko, pořádně si to v Praze užijte. A dětem posílám gratulaci k jejich úspěchům. Krásný den .... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško zlatá, moc ti děkuji, užijeme, co nám to peněženka dovolí:-) gratulace vyřídím:-) hodně mi pomohly,podpořily a dodaly síly.. mám pro co žít a jsem na ně pyšná. Věry krásné letní dny i tobě pá Marcela

      Vymazat
  2. Děkuju moc a Tobě také též krásné pohodové dny a pořádně si to holky v Praze užijte.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Martinko, děkuji ti, jak jsem už psala užijeme, ale do tloušťky naší peněženky:-)krásné letní dny i tobě pá Marcela

      Vymazat
  3. Marcelko, moc gratuluji Zuzce i Michalovi, musíš mít radost, máš krásné a chytré děti.
    Užijte si výlet, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko jsi milá, děkuji. Nechci se chlubit, ale jsem na ně pyšná. Kdyby viděly, že je tady chválím, tak nevím, nevím...víš hlavně mi moc pomohly v těžkých chvílích a možná i proto jsme pospolu:-)Jsou to normální děcka jako máme každá a chceme pro ně to nejlepší. Díky a krásné dny pá Marcela

      Vymazat