pátek 1. června 2012

Krásný pátek a první červen.......

Milá děvčátka.......přeji vám všem krásný pátek....užijte si víkend plný pohody a sluníčka.........
moc vás zdravím vaše Marcela

Tentokrát jsem háčkovala v pestrých optimistických barvičkách, aspoň na mě tak působí..........ještě nevím jestli udělám polštářek a nebo nechám jako dečku .....co říkáte.......holky.....

Všem dětičkách krásný první červen, je to jejich svátek, tak si ho užijte co nejlépe.







Košíčky na přání.................. 





15 komentářů:

  1. Barvičky jsou opravdu krásně veselé :o)Já jsem si také háčkovala takový polštářek ale protože ještě nemám udělanou výpln tak mě tu zatím dělá parádu jako dečka :o)a košíčky jsou super :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Ježíš, to je super barevná kytka. Moc pěkně sladěné. A ty košíčky jsou taky super.
    Měj se pěkně Marcelko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško děkuji ti a i ty se měj krásně přes víkend Marcela

      Vymazat
  3. Marcelko krása i tobě přeji hezký víkend!P.S.já bych byla pro polštářek!Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj marcelko,
    já bych taky byla pro polštářek, jsou to krásně veselé barvičky-přímo léto!!
    Hezký víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Marcela, todo muy bonito!!
    Feliz finde.
    Un besito.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Angela, muchas gracias y les deseo un buen fin de semana, besos Marcela

      Vymazat
  6. Marcelko, já hlasuju pro polštář! V letě ti bude ladit snad se všemi kytkami, co pokvetou! Je krásný! A ty košíky, nemám slov -neumím to a tiše obdivuji!
    Hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Marcelko, tobě to jde, ale pěkně od ruky je nádherný. Já jsem pro polštář. Pá drahá. Lea

    OdpovědětVymazat
  8. Marcelko, kukni na můj blog je tam pro tebe ocenění. Pá drahá. Lea

    OdpovědětVymazat
  9. To je krásně barevná kytka :) Na polštářek je udělaná! A obdivuji pletení košíků, to tedy vůbec neumím!

    OdpovědětVymazat